E-İhracat ve İthalatE-TicaretE-Ticaret Pazaryerleri

Trendyol KOBİ’leri ve Esnafları Dijitalleştiriyor!

Trendyol, ülke ekonomisini kalkındırmayı planlıyor.

İstanbul merkezli Trendyol, dünyanın sayılı e-ticaret şirketlerinden biri olmakla birlikte, şu anda Türkiye’nin en büyük ve en popüler e-ticaret platformu.

Trendyol birçok girişime adım attığı gibi, girişimcilere de çok yardımcı oluyor. Geçtiğimiz günlerde yaptığımız haberde, Trendyol’un yeni girişimi Trendyol Emlak‘tan bahsetmiştik. Trendyol Emlak ile beraber emlakçılar ve evini satışa veya kiraya vermek için güvenli bir platform arayanlar, satışlarını bu site üzerinden de gerçekleştirebiliyor.

Trendyol’un diğer girişimleri arasında, Trendyol Tech, Trendyol Go, Trendyol Express ve ikinci el ürün satış platformu Dolap uygulaması da bulunuyor.

Trendyol kendi markası Trendyolmilla ile de oldukça revaçta ve internet ünlülerinin büyük reklam gelirlerini de karşılıyor. Ayrıca platform, 2010’da kadın girişimci Demet Mutlu tarafından kuruldu ve 2018 yılında %75 hissesi Alibaba tarafından satın alındı. Trendyol’un günümüzde 30 milyondan fazla müşterisi bulunuyor.

KOBİ
KOBİ

Popüler e-ticaret sitesi yeni projesiyle, dünyanın dört bir yanından müşteriler ile Türk üreticileri arasında köprü görevi görecek. Bu projeyle ülke ekonomisini kalkındırmayı planlanıyor.

Şirket zaten, Almanya’daki müşterilerini Türk üreticilerle buluşturmak için trendyol.com/de ve trendyol.com/eu sitelerini kurarak, Avrupa’nın 27 şehrine daha ulaşmayı başarmıştı.

Şirket, yerli KOBİ’leri müşterileriyle buluşturmak için daha büyük adımlar atıyor.

Trendyol, Avrupa’dan Ortadoğu ve Afrika’ya kadar çok geniş coğrafyalara hizmet ediyor. 2021’de 100’e yakın ülkeye ihracat yapan Trendyol’un 4 milyona yakın müşterisi bulunuyor.

Şirket 2023 yılında ihracat hedefini 1 milyar dolar olarak belirledi ve e-ihracata önümüzdeki yıllarda 500 milyon dolar yatırım yapacak.

Trendyol yeni projesinde köprü görevini, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) ile yaptığı iş birliğiyle görecek. Bu iş birliğiyle, BMD üyesi olan Türk esnafları global pazara taşıyarak pazar payını 5 yıl içinde %33’e kadar çıkarmayı planlıyor. Böylece KOBİ’ler ve esnaflar gelişen teknoloji ile birlikte dijitalleşerek büyüyecekler.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu